|
“Vēršam vecāku, treneru un jauno spēlētāju uzmanību, ka Latvijas čempionātā badmintonā jauniešiem būs iespēja tikt pie “Victor” sponsorēšanas līguma. Domāju, ka tā ir ļoti motivējoša ziņa mūsu jaunajiem badmintonistiem,” informē sporta preču veikals “Besport”, kurš Latvijā pārstāv “Victor”, pārstāvis Toms Preinbergs.
“Jau šobrīd, pateicoties iepriekš uzsāktai sadarbībai ar Latvijas labāko badmintonistu Niku Podosinoviku, daudziem Latvijas jaunajiem badmintona spēlētājiem ir pieaugusi interese par “Victor” badmintona inventāru. Jaunieši vēlās līdzināties Nikam,” stāsta Toms Preinbergs.
“Domāju, ka ikviens spēlētājs, tai skaitā jauns un jau pieredzējis, vēlas, lai par viņu ieinteresējas sponsori, lai viņš tiktu izraudzīts par piemēru pārējiem,” uzskata Toms Preinbergs.
Latvijas badmintona federācijas ģenerālsekretārs Kristians Rozenvalds ir gandarīts par to, ka sporta preču pārstāvji pieaugoši sponsorē Latvijas badmintona spēlētājus un notikumus. “Šobrīd ir vērojama veselīga konkurence starp trim lielākajiem badmintona brendiem - “Yonex”, “Victor” un “Babolat”. Šī konkurence veicina tirgus attīstību, un ieguvēji no tā ir gan preču ražotāji, badmintona spēlētāji un Latvijas badmintons kopumā,” uzskata Kristians Rozenvalds. |